18 Ağustos 2015 Salı

Eski Kaneviçe ve Dantellerin Değerlendirilmesi

Merhaba arkadaşlar,
Eski kaneviçe ve dantellerin değerlendirilmesi alanında, bu yöntemle yapılan perdeler de önemli bir paya sahip. Muhtelif kumaş kombinleri ile hazırlanan bu perdeler uygun dekorasyon ile bütünleşerek çok hoş, otantik bir görünüm sunuyor. Bu tür perdelerin pencerelerde olduğu kadar dolaplarda ve kapılarda da uygulama olanağı var. Bu tür bir uygulamayı, oturma odamızda bulunan vitrinli dolap için yaptım. Sonuç benim çok hoşuma gitti, bakalım sizler de beğenecek misiniz:)



Annemin çeyizinden bana devrolan çok eski bir yastık sargısı ile "bir yastıkta kocasınlar yastığı" nın dantellerini kullanarak hazırladım;


 Kalıp gibi durması için ütülerken hafif kolaladım. Kirlendiğinde kolay çıkarılıp yıkanabilmesi için dolap kapaklarına cırt cırt ile monte ettim.





Sevgilerimle,
 

24 yorum:

  1. çok iyi fikirmiş, hem dolabın içini örtüyor, hem de bu şekilde güzel bir sergileme yöntemi oluyor, harika..Böyle bir dolap edinmeli en kısa zamanda..Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. kanaviçeye hayran biri olarak sizin bu şekilde uygulamanızı çok beğendim güle güle kullanın ..

    YanıtlaSil
  3. Çok akıllıca ellerinize sağlık. Bilgilendirme için de teşekkürler....

    YanıtlaSil
  4. gayet güzel olmuş.evde bir hobi odası ayırmayı başardığım gün ben de buna benzer bir dolap planlamıştım kafamda hobi malzemelerimi koymak için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Gülter hanım:) Bence de çok hoş olur, benim de oturma odamda duruyor bu dolap, el işi dergi ve kitaplarımı koyuyorum:)

      Sil
  5. Nasıl zarif olmu,fikrinize ve elinize sağlık,sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, sevgilerimle:)

      Sil
  6. süpersiniz maşallah ..... sizi hem çok takdir ediyorum hem de keyifle takip ediyorum....ben de bloğuma bekliyorum....http://rnkync.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Rana hanım, geleceğim:)

      Sil
  7. Çok hoş bir fikir. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler, çok güzel bir fikir verdiniz bizlere, ne çok emek var o dantellerde, kaneviçelerde. Sandıklardan çıkarıp, kullanılabilir yapmak, böyle şık projelerle göz önüne çıkarmak lazım.

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık canim cokgüzel olmuş begendim valla hiç kanevice yok bende ama imrendimm

    YanıtlaSil
  10. cok guzeller elınıze saglık bende beklerım lutfen banada buyrun gulmutfagim.com

    YanıtlaSil
  11. cok güzel cok şirin olmuş ellerinize sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil