5 Kasım 2012 Pazartesi

Döşemelik Goblenlerim

Epeyce bir süredir üzerinde çalıştığım döşemelik goblenlerim nihayet bitti.
Artık görücüye çıksınlar bakalım;
Bu pufumuz;


Bu da sandalyemiz;


Bu goblenlerin kolçaklı/kolçaksız berger vs. gibi bir çok çeşidi var. Ama oldukça uzun süreli bir çalışma olduğu için o boyutta bir döşemelik işlemeye cesaret edemedim ben. Holde kullanmakta olduğumuz (ve haliyle üzerinde sürekli oturulmayan:)) sandalye ve puf üzerinde "döşemelik goblen işleyip kaplatma" hevesimi gidermiş oldum:) 




  
(Materyaller Şık Düğme /Ankara'dan)
Sevgilerimle.

57 yorum:

  1. ellerinize sağlık... nefis olmuşlar.

    YanıtlaSil
  2. HARİKA ENFES ÇOK GÜÜZEL MÜTHİŞ GÜZELLİK ADINA SÖYLENECEK NE VARSA HEPSİ

    BENİMDE HAYALİM OLAN BİR ŞEY SİZ YAPINCA KENDİM YAPMIŞ KADAR OLDUM
    GÜZEL GÜNLERDE KULLANIN
    HAYIRLI SABAHLAR

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuss, bayildim bayildim, nasil bir kumas kullandiniz ve iplik acaba?

    YanıtlaSil
  4. Çok çok güzel.Bana eskiyi hatırlattı.Çocukluğumun geçtiği evimiz goblen yastıklarla doluydu.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Enfes olmuş, ellerine emeklerine sağlık, iyi günlerde kullanın. Kolay kolay eskimez böylesi bir çalışma, benim bir yakınım (hatırladığım kadarı ile) 2 berjeri tamamen dediğin gibi çok uzun sürede işleyip kaplatmıştı, yıllardır da kullanıyor.

    YanıtlaSil
  6. maşallah diyorum, elleriniz, gözleriniz dert görmesin.
    ne kadar sabır gerektiren bir iş olduğunu biliyorum.
    hatta işlediğim büyük çaplı işlerde, 'gözümün nurunu akıttım buna' diyorum :)
    sizinki hepten müthiş bir emek olmuş, bayıldım.

    YanıtlaSil
  7. Harkulade.. Gerçekten içim gitti... :) ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Ayy, ayyyy bu ne güzellik !

    Ne emek var bu işte ama sonuç muhteşem olmuş.
    Ellerine, gözlerine, sabrına sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Çok şık, çok zarif, çok çok güzel bir çalışma.

    YanıtlaSil
  10. Çok çok güzel olmuş.Ellerinize sağlık.Bayıldım bu çalışmaya.

    YanıtlaSil
  11. çok şık olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  12. Hakikaten çok güzel olmuş. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Harika olmuş bayıldım ellerinize gözünüze sağlık:)
    Ben de yapmak istedim şimdi:(
    Kanaviçe işlemeyi çok severim.
    Sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
  14. bunlar şahane olmuş:)ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  15. Çok şık olmuş, ellerine, gözlerine sağlık. Ama insan bunun üzerine oturmaya kıyamaz....

    YanıtlaSil
  16. Harika gorunuyorlar,cok guzelolmuslar ellerinize saglik.Insan bunlarin uzerinde oturmaya kiyamaz diye dusunuyordum ki holde koruma altinda olduklarini okudum :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  17. harika nefis şaaane bişiy olmuş. üzerine fazla oturulmayan değil üzerine hiç oturulmayan bişiy olmalı bence :)
    ben olsam oturanı vururum :D

    YanıtlaSil
  18. bulunduğu ortama çok yakışmış, harika bir çalışma olmuş.

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel olmuş, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  20. çok beğendim ellerine sağlık çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  21. Çok şık olmuşlar. Yaptıklarını izlemeye bayılıyorum. Çünkü her seferinde beni maharetinle şaşırtmayı başarıyorsun:) Maşallah.
    Sevgilerimle ^-^

    YanıtlaSil
  22. Wunderschöne Arbeit!!!
    ♥Crissi♥

    YanıtlaSil
  23. Çok çok güzeller. Bayıldım.

    YanıtlaSil
  24. Enfes olmuş, ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  25. çok çok şık olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  26. AYYYY şaka gibi.muhteşem olmuş.oturmaya kıyılmaz:) ellerinize ve gözlerinize sağlık:)) bu ürünlere değer biçilmez valla

    YanıtlaSil
  27. çok güzel bir sanat eseri yaratmışsınız size kuweyt,ten tebrilerimi gönderiyorum hazan

    YanıtlaSil
  28. bayıldım..nefis olmuş..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  29. masal gibi hayranlıkla bakıyorum.ellerine sağlık canım çokkkk ama çokkk güzel.birgün ankaraya gelirsem ŞIKDÜĞME yı dağıtacağım.çünkü çok harika şeyler var

    YanıtlaSil
  30. çok beğendim hayranlıkla izliyorum şu an, tebrik ederim

    YanıtlaSil
  31. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM DEĞERLİ YORUMLARINIZ İÇİN CAN DOSTLAR...
    SEVGİLERİMLE.

    YanıtlaSil
  32. Ellerinize sağlık. Annemin de çeğizinden 6 taneymiş ama ben sadece 2 tanesini hatırlıyorum, sandalye minderi olarak yapılmış biz onu senelerce kullandık artık yıprandılar ve akıbetleri meçhul. Ama ne kadar şık olurdu sandalyeler. Bazı eski şeylerin tekrar moda olması ne güzel. Güle güle kullanın.
    ozlemkan

    YanıtlaSil
  33. Blogunuza her geldiğimde harika birşeyle karşılaşıyorum. Bana hem heves hem ilham veriyorsunuz ama bu güzel şeyleri görünce nerden başlayacağımı önce ne yapacağımı şaşırıyorum :) ellerinize sağlık hoşçakalın

    YanıtlaSil
  34. Harika..çok beğendim ellerine sağlık..
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  35. Çok şık olmuş. Yerindede çok güzel duruyor.Sağlıklı günlerde kullanmanız dileğimle.

    YanıtlaSil
  36. çok çok çok güzel ve şık olmuş ve de çok zahmetli.. ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  37. İnanılmaz gerçekten de çok güzel :)) ellerinize sağlık bayıldımm!!! emeğinize gözlerinize sağlık ...

    YanıtlaSil
  38. Çok güzel bende goblen yapıyorum.Ama bu döşemelikleri çok beğendim .Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  39. Gerçekten mükemmeller, güle güle kullan şekerim seni biraz geç keşfettim maalesef ama bloguna bayıldım bundan sonra sıkı takipteyim bende beklerim:)))
    http://ozlemtuana.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  40. yani......ne diyeceğimi bilemedim....harika,harika ötesi....mükemmel olmuşlar,çok şık bir şekilde sunum olmuş..ne diyeceğim diye yazacağım yine..

    YanıtlaSil
  41. bunların üzerin de oturmayı düşünmüyorsunuz değil mi ? insan kıyar oturmaya .iyi günler de kullanın.

    YanıtlaSil
  42. tek kelimeyle süper,elinize sağlık,bayıldım

    YanıtlaSil
  43. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ARKADAŞLAR DEĞERLİ YORUMLARINIZ İÇİN, SEVGİLERİMLE.

    YanıtlaSil
  44. hayran kaldım ellerinize sağlık emeğinize; gözlerinize sağlık...büyük ilham verdiniz sizi keşfettiğim için çok mutluyum...resimleri kopyalayamıyoruz evet ama ola ki bir modelinizi çok beğendik diyelim şablonunu nasıl elde edeceğiz ?? madem bu güzellikleri bizlerle paylaştınız,bu minik jesti de bizden esirgemeyin ;)

    YanıtlaSil
  45. Meral hanım çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için. Fotoğraflarıma resim kopyalama yasağı getirmemek için uzun süre direndim ama fotoğraflarımın o kadar çok yerde çalıntı olarak yayınlandığına şahit oldum ki (akıl sağlığımı yitirmemek için) bunu yapmaya mecbur kaldım. Post yayınlarken zaten her zaman detaylı açıklamalara yer vermeye, örnek alınabilsin diye yakından çekilmiş fotoğraflar yayınlamaya çalışıyorum. Örneğin bu modeli Şık düğme Ankara mağazasından satın aldığımı belirtmiştim, modelin oradan (internet veya telefon aracılığı ile de) temin edilmesi mümkün. Telif hakkı taşıyan modeller olduğu için birebir şablon yayınlamak zaten pek mümkün değil, sakıncalı, bu konuda başımın derde girmesini istemem açıkçası:)) Modelin aynısı birebir temin edilemese bile elde olan veya temin edilebilecek başka bir model de işlenip bu şekilde dantellerle süslenerek sandalye/puf kaplatılabilir. Bu noktada, fikir vermiş olmak da bloğumun amaçlarından birisidir.
    Tekrar teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  46. yaaaa arkadaşım tesadüfen rastladım tekrar sanaaaaa, kaybetmişim daha doğrusu blog listemde varsın ama nedense girdiğin yeni postları göremiyormuşum hayret bişi.....anlıyamadım neden böyle oluyor, neler neler paylaşmışsın ben görmeyeli hepsi birbirinden harika çalışmalar. Neden senin yayınları göremediğimi araştırmam lazım, daha öncede böyle farkettiğim birkaç kişinin yayınlarını tekrar görebilmek için izlemeyi iptal edip tekrar izlemeye almakta buldum çareyi, dur bakalım bir dahaki yayını görebilirim inşallah olmazsa tekrar iptal edip izleyicin olurum, öpüyorum...

    YanıtlaSil
  47. O setleri çok iyi biliyorum ve bu yüzden özellikle çoook büyük büyük harflerle "TEBRİK EDİYORUM". Nasıl zahmetli bitr iş ama, nasıl harika yapmışsın yine. Böyle tek minderde ve puf olarak daha zarif zaten bence, berjer falan fazla olurdu sanki. Gerçi kime diyorum ben, önüne dolapları, gümüşlükleri çekip boyayan sen, sanırım yalında salon takımına başlarsın kendini durduramayıp :))

    ellerine, güzel gözlerine sağlık arkadaşım, fotoğraflara bakmak bile mest etti beni bu akşam. Sevgiler

    YanıtlaSil
  48. tek kelimeyle mükemmel olmuşlar...maşaallah diyorum başka da bir şey demiyorum size

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  49. Aklım gitti işlemeyi görünce.insan bunları kullanmaya kıyamaz yahu..mühteşem olmuş elinize sağlı...

    YanıtlaSil
  50. Merhaba ellerinize sağlık çok güzel olmuşlar! Pinterest kullanıyor musunuz bilmiyorum ama ben dayanamayıp bunları pinledim. Baktım resimlerde imzanız var, açıklamaya da yazdım. Pin'e tıklayınca sizin bloga da yönleniyor, umarım sizin için OK dir, linkler de http://pinterest.com/pin/26317979044057553/ ve http://pinterest.com/pin/26317979044057552/. Sevgiler, Ebru

    YanıtlaSil
  51. Merhabalar ellerinize sağlık çok şık hatta mükemmel olmuşlar diyebilirim

    YanıtlaSil
  52. merhaba;
    elinize sağlık çok güzel olmuş goblen işlemeyi çok seven biri olarak şablonlarınıza bayıldım ben böyle güzel şablonlar bulamıyorum :(

    YanıtlaSil
  53. merhaba harika olmuş çok çok çok güzelller gerçekten kıyılmaz ki oturulmaya ama

    YanıtlaSil
  54. sevgili arkadaşım harika işler başarmışsın ellerine sağlık. Benimde siyah zeminüzerine işlediğim (zamanında nasıl yapmışım şimdi hayret ediyorum) döşemelik iki adet goblenim yıllardır hep yeni evim için bekleyip duruyor artık evimi aldım çok şükür ama bunları bir çift berjerin yaslanma bölümüne döşetme işini kime yaptırabilirim o konuda bilgi araştırması yapıyorum sizinkiler çok özenli yapılmış görünüyor, adresini vermenizde bir sakınca yoksa bana mail atar mısınız.. kocaman sevgiler..Şık düğme benim çok sıklıkla uğradığım bir yerdir oradakilerle artık akrabadan öte dostluğumuz oluştu diyebilirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şükran hn. çok teşekkür ederim. Ayrancı da Meneviş Sokakta Karataş Möble var, oranın sahibi döşemeci Kemal Usta ya yaptırabilirsiniz, sevgiler.

      Sil