30 Eylül 2012 Pazar

Yoyolu Yelek

Merhabalar;
Kızıma ördüğüm yoyolu ciciş yeleği sunalım sizlere:)


Tığ işi kafesler üzerine yoyoları dikip düğmelerle süsledim. Etek uçlarını firkete ile yaptım. 



Elimde devam etmekte olan goblenlerden bunalınca araya sıkıştırıverdim bu işi, ama nasıl zevkli oldu yapması bir bilseniz:))
Hele giydirip de fotoğraf çekmesi:)) tadından yenmez:)))



Her ne kadar elişi yapmayı çok sevsek de uzun süreli projeler  bazen fenalık getirebiliyor insana. Bu tür renkli kaçamaklar iyi geliyor:))

Sevgilerimle...

31 yorum:

  1. ellerinize sağlık çok hoş olmuş

    YanıtlaSil
  2. ne hoş olmuş.ellerinize sağlık.bende yoyoları yapıp biriktirdim öylece tasarlanmayı bekliyorlar:))))
    sevğiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler halimecim:)
      Çok zevkli değilmi yoyolarla uğraşmak:)

      Sil
  3. Çok güzel gözüküyor manken yalnız çok havalı :))) iyi günlerde kullansın ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz hande ablası:)

      Sil
  4. harika olmus degisik model ,güle güle giysin prenses ellerinoize saglik

    YanıtlaSil
  5. süper olmuş..kolay modeller çok şık oluyor çok seviyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de:) çok eğlenceli:) teşekkürler canım:)

      Sil
  6. ellerinize sağlık, pek de yakışmış :)

    YanıtlaSil
  7. Mankene maşallah diyelim önce,nazar değmesin:)tam göremesekte pek güzel:))yelek tam tasarım harikası olmuş,ellerine emeklerine sağlık canım sahibide güle güle giysin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz Nuray teyzesi:))

      Sil
  8. Yaratıcılığınızı çok beğendim ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Kontesciğim:)

      Sil
  9. Şahane olmuş. Kızınızada çok yakışmış. Allah nazardan saklasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim çiçekciğim:)

      Sil
  10. Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  11. harika olmuş çok ciciş güle güle giysin

    YanıtlaSil
  12. çok güzel olmuş yine...ellerin dert görmesinnn

    YanıtlaSil
  13. ellerinize sağlık ne kadar güzel olmuş:))

    YanıtlaSil
  14. Blogumda iki tane ödülünüz var !

    YanıtlaSil
  15. ellerine sağlık canım çok değişik olmuş üzerine dikebildiğin gibi yoyoları çerçeveleyip de birleştirebilirsin o da hoş olur diye düşünüyorum.
    prenses sağlıkla giysin.

    YanıtlaSil
  16. canım iyiki kaçamak yapmışsın çok şeker olmuş prensesede çok yakışmış güzel günlerde kullansın

    YanıtlaSil
  17. bu yeleğe kaçamak demek haksızlık.çok güzelll!kızınıza da çok ama çok yakışmış.öpüyorum prensesi.ellerinize sağlık .

    YanıtlaSil